język angielski
19-06-2020
Lesson
Topic : A story.
Podręcznik strona 64 ćw 11CD 3.27 słuchamy i czytamy dialogi
Słówka do zeszytu
umbrella – parasolka
She’s wearing – ona ma na sobie
Have you got? – Czy ty masz?
Ćw 14 strona 65 czytamy zdania od 1 do 5 i łączymy z postacią na obrazku (ustnie) zeszyt ćwiczeń kolejna strona
Lesson
Topic : He ‚s from Poland. – On jest z Polski.
Słówka do zeszytu
Japan – Japonia
Spain – Hiszpania
cap – czapka z daszkiem
tie – krawat
uniform – mundurek
Ćw 17 strona 66 czytamy słówka pod rysunkami i utrwalamy słownictwo. Ćw 18 strona 67 w zdaniach od 1do 6 wybieramy właściwą odpowiedź (ustnie) Zeszyt ćwiczeń kolejna strona. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji
08-06-2020
Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień
Lesson
Topic : She’s wearing jeans. – ona ma na sobie dżinsy.
Podręcznik strona 62 ćw 7 CD 3.24 słuchamy i wskazujemy. Ćw 9 strona 63 w zeszycie czytamy słówka od a do h, patrzymy na obrazek i łączymy słowa z postacią 1 lub 2.
Ćw 10 czytamy głośno Tounge twister.
Zeszyt ćwiczeń, rozwiązujemy ćwiczenia na kolejnych dwóch stronach.
03-06-2020
Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień
Lesson
Topic : What ‚s he wearing? – co on ma na sobie?
Podręcznik strona 60
Słówka do zeszytu
jeans – dżinsy
scarf – szalik
shorts – krótkie spodenki
belt – pasek
socks – skarpetki
trainers – buty sportowe, trampki
I’ m wearing – ja mam na sobie
Napisz, jakie ubrania masz na sobie
Zeszyt ćwiczeń strona 57
Lesson
Topic : A song – What are you wearing? – co ty masz na sobie?
Podręcznik strona 61 ćw 5 Look at the photo popatrz na zdjęcia. W ćw 4 przeczytaj słowa od 1do 6 i dopasuj je do zdjęć.
Słówka do zeszytu
shirt – koszula
Sun hat – kapelusz
wellies-kalosze
raincoat – płaszcz przeciwdeszczowy
new – nowe
Ćw 6 słuchamy i śpiewamy piosenkę CD 3.22
Zeszyt ćwiczeń strona 58
25-05-2020
Kl II
Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień
Lesson
Topic : A postcard – pocztówka
Podręcznik strona 58
Ćw 14 CD 3. 16
Listen and say the numers – posłuchaj i powiedz
Słówka do zeszytu
China – Chiny
Greece – Grecja
Africa – Afryka
an island – wyspa
Landscape – krajobraz
Town – miasteczko
a rainforest – las deszczowy
Ćw 15
Uzupełniamy pocztówkę słowami z ramki
Zeszyt ćwiczeń strona 56 ćw 13,14
Przesyłamy zdjęcie do oceny
Lesson
Topic : Review Unit 7
Podręcznik strona 59 ćw 17
Read and say Yes or No – przeczytaj i powiedz
Zeszyt ćwiczeń strona 57 ćw 15,16
Powtarzamy wiadomości do testu, który będzie w przyszłym tygodniu
13-05-2020
Klasa II
Lesson
Topic : A story. Listen and answer.
Podręcznik strona 56 ćw 10
Słuchamy historyjki CD 3.12
Słówka do zeszytu
Here’s – tu jest
Landscape – krajobraz
Cow – krowa
Look – spójrz
Zeszyt ćwiczeń strona 53 ćw 8
Lesson
Topic : Landscape and transport
Podręcznik strona 57
Zdania do zeszytu
There ‚s a forest. – Tam jest las
There are four trains. – Tam są cztery pociągi
Napisz dwa zdania :
- Tam jest czerwony samochód.
- There………………..
- Tam są cztery traktory.
- ……….
Zeszyt ćwiczeń strona 54 ćw 9 i 10
strona 55 ćw 11 i 12
06-05-2020
Topic : There are three mountains – Tam znajdują się trzy góry. Podręcznik strona 53 ćw 4 Notatka do zeszytu Aby utworzyć liczbę mnogą rzeczownika, dodajemy na końcu s Np : one river – jedna rzeka two rivers – dwie rzeki Kiedy mówimy o jednej rzeczy, tworzymy zdanie There ‚s a river. – Tam jest rzeka. Kiedy mówimy o wielu rzeczach There are two rivers – Tam są dwie rzeki. Zeszyt ćwiczeń strona 51 ćw 3 i 4 Ćw 5/53 Słuchamy i śpiewamy piosenkę. Dla chętnych Wybieramy jedną zwrotkę piosenki i piszemy co oznacza w języku polskim, wysyłamy zdjęcie do oceny. Lesson Topic : There are three mountains in the forest. – W lesie znajdują się trzy góry. Podręcznik strona 54 ćw 6 Słówka do zeszytu car- samochód lorry – ciężarówka bus – autobus plane – samolot tractor – traktor boat – łódka train – pociąg Ćw 8 strona 55 w zeszycie Patrzymy na obrazki 1 i 2. Czytamy zdania od a do f i określamy, które zdanie pasuje do którego obrazka. Wpisujemy np a 2 Zeszyt ćwiczeń strona 52 ćw 5 i 6
05-05-2020
Klasa II
Lesson
Topic : Review – powtórzenie wiadomości z Unitu 6
Podręcznik strona 51 ćw 18 w zeszycie
Według tabelki opisujemy Linguini, wzorujemy się na przykładzie Colette, który jest w lewym rogu tabeli.
Zeszyt ćwiczeń strona 49 ćw 15,16
Test Unit 6, proszę o zdjęcie rozwiązania
Lesson
Topic : Our World – nasz świat.
Podręcznik strona 52 ćw 2 Słówka do zeszytu :
river – rzeka
forest – las
mountain – góra
field – pole
lake – jezioro
town – miasteczko
city – duże miasto
There ‚s a river – Tam znajduje się rzeka.
Zeszyt ćwiczeń strona 50 ćw 1 i 2
08-04-2020
Lesson
Topic : Easter – Wielkanoc
Słówka do zeszytu
nest – gniazdo
basket – koszyczek
bench – ławka
sweets – słodycze
chocolate egg – jajko czekoladowe
flowers – kwiaty
lamb – baranek
chick – kurczak
rabbit – królik
Słuchamy lub czytamy piosenkę ćw 2 strona 71 podręcznik
W zeszycie ćwiczeń, temat wielkanocny (na końcu zeszytu ćwiczeń)
Pozdrawiam i życzę zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa
01-04-2020
Lesson Topic : Story Podręcznik strona 48 ćw 10
Słuchamy historyjki (jeśli się nie uda, to czytamy historyjkę) Słówka do zeszytu Can I have three onions, please? – poproszę trzy cebule Here you are! – proszę bardzo No, thanks – nie dziękuję Soup is ready – zupa gotowa Thank you – dziękuję Mickey doesn ‚t like mushrooms – Mickey nie lubi grzybów. Where’ s Goofy? – gdzie jest Goofy? Watch out! – uważaj Zeszyt ćwiczeń strona 46 ćw 9,10 Lesson Topic : Can I have pizza, please? – poproszę pizzę Słówka do zeszytu He doesn ‚t like chicken – on nie lubi kurczaka but – ale Podręcznik strona 49 ćw 12 cd 2.49 Treść nagrania Posłuchaj i wskaż jedzenie 1 Can I have chicken and peas, please? Czy mogę prosić kurczaka i groszek? Yes 2 Can I have spaghetti and salad, please? Yes 3 Can I have pizza and salad, please? Ok 4 Can I have chicken and carrots, please? Ok Zapisujemy w zeszycie 1 mum- chicken and peas 2 brother – 3 sister- 4 dad – Zeszyt ćwiczeń strona 47 ćw 11,12 Treść nagrania Grandad likes chicken. He doesn ‚t like fish. He likes carrots but he doesn’ t like peas. He likes strawberries but he doesn ‚t like ice cream. My grandma likes fish. She likes peas but she doesn’ t like carrots. She likes ice cream but she doesn ‚t like strawberries. Praca na ocenę Na kartce wykonujemy własne MENU jak w ćw 12 strona 49 podręcznik
Klasa II
Rozpoczynamy Unit 6 He likes cheese! – on lubi ser
Podręcznik strona 44 ćw 2. Proszę, aby dzieci przepisał słówka do zeszytu. W zeszycie wykonujemy ćw 4 ze strony 45, słuchamy CD 2.39
Zeszyt ćwiczeń strona 42 ćw 1i 2.
Słuchamy piosenki ze strony 45 ćw 5 z podręcznika CD 2.40
Zeszyt ćwiczeń strona 43 ćw 3,4
Ćw 6 strona 46 w podręczniku CD 2.43
Zeszyt ćwiczeń strona 44 ćw 6
Podręcznik strona 45 ćw 8 CD 2.45
Zeszyt ćwiczeń strona 45 ćw 7,8
Karty pracy dla utrwalenia wiadomości z Unitu 5 klasa 2
https://edesk.pearson.pl/PDF/PDF/30?p=-1#page=6
CD 2.39 strona 45 Podręcznik klasa 2
https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/9012?p=1223
CD 2.40 podręcznik strona 45 ćw 5 klasa 2
https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/9013?p=1223
CD 2.43 podręcznik strona 46 ćw 6 klasa 2
https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/9016?p=1223