język angielski

19-06-2020

Dzień dobry, przesyłam ostatnie dwie lekcje w tym roku szkolnym.

Lesson
Topic : A story.
Podręcznik strona 64 ćw 11CD 3.27 słuchamy i czytamy dialogi
Słówka do zeszytu
umbrella – parasolka
She’s wearing – ona ma na sobie
Have you got? – Czy ty masz?
Ćw 14 strona 65 czytamy zdania od 1 do 5 i łączymy z postacią na obrazku (ustnie) zeszyt ćwiczeń kolejna strona
Lesson
Topic : He ‚s from Poland. – On jest z Polski.
Słówka do zeszytu
Japan – Japonia
Spain – Hiszpania
cap – czapka z daszkiem
tie – krawat
uniform – mundurek
Ćw 17 strona 66 czytamy słówka pod rysunkami i utrwalamy słownictwo. Ćw 18 strona 67 w zdaniach od 1do 6 wybieramy właściwą odpowiedź (ustnie) Zeszyt ćwiczeń kolejna strona. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji ?


08-06-2020

Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień

Lesson

Topic : She’s wearing jeans. – ona ma na sobie dżinsy.

Podręcznik strona 62 ćw 7 CD 3.24 słuchamy i wskazujemy. Ćw 9 strona 63 w zeszycie czytamy słówka od a do h, patrzymy na obrazek i łączymy słowa z postacią 1 lub 2.

Ćw 10 czytamy głośno Tounge twister.

Zeszyt ćwiczeń, rozwiązujemy ćwiczenia na kolejnych dwóch stronach.


03-06-2020

Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień

Lesson

Topic : What ‚s he wearing? – co on ma na sobie?

Podręcznik strona 60

Słówka do zeszytu

jeans – dżinsy

scarf – szalik

shorts – krótkie spodenki

belt – pasek

socks – skarpetki

trainers – buty sportowe, trampki

I’ m wearing – ja mam na sobie

Napisz, jakie ubrania masz na sobie

Zeszyt ćwiczeń strona 57

 

Lesson

Topic : A song – What are you wearing? – co ty masz na sobie?

 

Podręcznik strona 61 ćw 5 Look at the photo popatrz na zdjęcia. W ćw 4 przeczytaj słowa od 1do 6 i dopasuj je do zdjęć.

Słówka do zeszytu

shirt – koszula

Sun hat – kapelusz

wellies-kalosze

raincoat – płaszcz przeciwdeszczowy

new – nowe

Ćw 6 słuchamy i śpiewamy piosenkę CD 3.22

Zeszyt ćwiczeń strona 58

 

 

25-05-2020

Kl II

Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień

Lesson

Topic : A postcard – pocztówka

Podręcznik strona 58

Ćw 14 CD 3. 16

Listen and say the numers – posłuchaj i powiedz

Słówka do zeszytu

China – Chiny

Greece – Grecja

Africa – Afryka

an island – wyspa

Landscape – krajobraz

Town – miasteczko

a rainforest – las deszczowy

Ćw 15

Uzupełniamy pocztówkę słowami z ramki

Zeszyt ćwiczeń strona 56 ćw 13,14

Przesyłamy zdjęcie do oceny

 

Lesson

Topic : Review Unit 7

Podręcznik strona 59 ćw 17

Read and say Yes or No – przeczytaj i powiedz

Zeszyt ćwiczeń strona 57 ćw 15,16

Powtarzamy wiadomości do testu, który będzie w przyszłym tygodniu

13-05-2020

Klasa II

Lesson

Topic : A story. Listen and answer.

Podręcznik strona 56 ćw 10

Słuchamy historyjki CD 3.12

Słówka do zeszytu

Here’s – tu jest

Landscape – krajobraz

Cow – krowa

Look – spójrz

Zeszyt ćwiczeń strona 53 ćw 8

 

Lesson

Topic : Landscape and transport

Podręcznik strona 57

Zdania do zeszytu

There ‚s a forest. – Tam jest las

There are four trains. – Tam są cztery pociągi

Napisz dwa zdania :

  1. Tam jest czerwony samochód.
  2. There………………..
  3. Tam są cztery traktory.
  4. ……….

Zeszyt ćwiczeń strona 54 ćw 9 i 10

strona 55 ćw 11 i 12


06-05-2020

Klasa 2
 Lesson

Topic : There are three mountains – Tam znajdują się trzy góry. Podręcznik strona 53 ćw 4 Notatka do zeszytu Aby utworzyć liczbę mnogą rzeczownika, dodajemy na końcu s Np : one river – jedna rzeka two rivers – dwie rzeki Kiedy mówimy o jednej rzeczy, tworzymy zdanie There ‚s a river. – Tam jest rzeka. Kiedy mówimy o wielu rzeczach There are two rivers – Tam są dwie rzeki. Zeszyt ćwiczeń strona 51 ćw 3 i 4 Ćw 5/53 Słuchamy i śpiewamy piosenkę. Dla chętnych Wybieramy jedną zwrotkę piosenki i piszemy co oznacza w języku polskim, wysyłamy zdjęcie do oceny. Lesson Topic : There are three mountains in the forest. – W lesie znajdują się trzy góry. Podręcznik strona 54 ćw 6 Słówka do zeszytu car- samochód lorry – ciężarówka bus – autobus plane – samolot tractor – traktor boat – łódka train – pociąg Ćw 8 strona 55 w zeszycie Patrzymy na obrazki 1 i 2. Czytamy zdania od a do f i określamy, które zdanie pasuje do którego obrazka. Wpisujemy np a 2 Zeszyt ćwiczeń strona 52 ćw 5 i 6


05-05-2020

Klasa II

Lesson

Topic : Review – powtórzenie wiadomości z Unitu 6

 

Podręcznik strona 51 ćw 18 w zeszycie

Według tabelki opisujemy Linguini, wzorujemy się na przykładzie Colette, który jest w lewym rogu tabeli.

Zeszyt ćwiczeń strona 49 ćw 15,16

 

Test Unit 6, proszę o zdjęcie rozwiązania

Lesson

Topic : Our World – nasz świat.

Podręcznik strona 52 ćw 2 Słówka do zeszytu :

river – rzeka

forest – las

mountain – góra

field – pole

lake – jezioro

town – miasteczko

city – duże miasto

There ‚s a river – Tam znajduje się rzeka.

Zeszyt ćwiczeń strona 50 ćw 1 i 2


08-04-2020

Lesson
Topic : Easter – Wielkanoc

Słówka do zeszytu
nest – gniazdo
basket – koszyczek
bench – ławka
sweets – słodycze
chocolate egg – jajko czekoladowe
flowers – kwiaty
lamb – baranek
chick – kurczak
rabbit – królik
Słuchamy lub czytamy piosenkę ćw 2 strona 71 podręcznik
W zeszycie ćwiczeń, temat wielkanocny (na końcu zeszytu ćwiczeń)

Pozdrawiam i życzę zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa


 

01-04-2020

 

Lesson Topic : Story Podręcznik strona 48 ćw 10

Słuchamy historyjki (jeśli się nie uda, to czytamy historyjkę) Słówka do zeszytu Can I have three onions, please? – poproszę trzy cebule Here you are! – proszę bardzo No, thanks – nie dziękuję Soup is ready – zupa gotowa Thank you – dziękuję Mickey doesn ‚t like mushrooms – Mickey nie lubi grzybów. Where’ s Goofy? – gdzie jest Goofy? Watch out! – uważaj Zeszyt ćwiczeń strona 46 ćw 9,10 Lesson Topic : Can I have pizza, please? – poproszę pizzę Słówka do zeszytu He doesn ‚t like chicken – on nie lubi kurczaka but – ale Podręcznik strona 49 ćw 12 cd 2.49 Treść nagrania Posłuchaj i wskaż jedzenie 1 Can I have chicken and peas, please? Czy mogę prosić kurczaka i groszek? Yes 2 Can I have spaghetti and salad, please? Yes 3 Can I have pizza and salad, please? Ok 4 Can I have chicken and carrots, please? Ok Zapisujemy w zeszycie 1 mum- chicken and peas 2 brother – 3 sister- 4 dad – Zeszyt ćwiczeń strona 47 ćw 11,12 Treść nagrania Grandad likes chicken. He doesn ‚t like fish. He likes carrots but he doesn’ t like peas. He likes strawberries but he doesn ‚t like ice cream. My grandma likes fish. She likes peas but she doesn’ t like carrots. She likes ice cream but she doesn ‚t like strawberries. Praca na ocenę Na kartce wykonujemy własne MENU jak w ćw 12 strona 49 podręcznik

 

Klasa II

 

Rozpoczynamy Unit 6 He likes cheese! – on lubi ser

Podręcznik strona 44 ćw 2. Proszę, aby dzieci przepisał słówka do zeszytu. W zeszycie wykonujemy ćw 4 ze strony 45, słuchamy CD 2.39

Zeszyt ćwiczeń strona 42 ćw 1i 2.

Słuchamy piosenki ze strony 45 ćw 5 z podręcznika CD 2.40

Zeszyt ćwiczeń strona 43 ćw 3,4

Ćw 6 strona 46 w podręczniku CD 2.43

Zeszyt ćwiczeń strona 44 ćw 6

Podręcznik strona 45 ćw 8 CD 2.45

Zeszyt ćwiczeń strona 45 ćw 7,8

Karty pracy dla utrwalenia wiadomości z Unitu 5 klasa 2
https://edesk.pearson.pl/PDF/PDF/30?p=-1#page=6

CD 2.39 strona 45 Podręcznik klasa 2
https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/9012?p=1223

CD 2.40 podręcznik strona 45 ćw 5 klasa 2
https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/9013?p=1223

CD 2.43 podręcznik strona 46 ćw 6 klasa 2
https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/9016?p=1223