KONKURS NA LOGO NASZEJ SZKOŁY!
OGŁASZAMY KONKURS NA LOGO NASZEJ SZKOŁY!
http://szkolateodory.pl/wp-content/uploads/2021/04/KONKURS-NA-LOGO-NASZEJ-SZKOŁY.pdf
REGULAMIN KONKURSU
I. Organizator konkursu
- Organizatorem konkursu na opracowanie logo szkoły jest Dyrekcja, Nauczyciele, Rada Rodziców oraz Samorząd Uczniowski Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Teodorach.
II. Cel i przedmiot konkursu
- Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Niepublicznej Szkoły Podstawowej im. Lotników Łaskich w Teodorach.
- Logo wykorzystywane będzie przez Szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
III. Warunki uczestnictwa w konkursie
- Konkurs trwa od 01.04.2021 r. do 23.04.2021 r.
- W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
- Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo (zespół do 3 osób).
- Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Niepublicznej Szkoły Podstawowej (im. Lotników Łaskich) w Teodorach.
- Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
IV. Forma prezentacji pracy konkursowej
- Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, plakat, ulotki.
- Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
- Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami;
- być czytelne i łatwe do zapamiętania,
- być łatwo identyfikowane dla naszej szkoły
- wzbudzać pozytywne emocje,
- logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
V. Miejsce i termin składania prac konkursowych
- Podpisane prace (imię i nazwisko, klasa) należy składać do dnia 23.04.2021 r. do sekretariatu szkoły (Teodory 62, 98- 100 Łask).
- Prace konkursowe, niespełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
- Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- Organizator nie zwraca prac.
VI. Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1) zgodność projektu z danymi naszej szkoły,
2) oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,
3) czytelność i funkcjonalność projektu,
4) estetyka wykonania projektu.
VII. Ocena prac konkursowych
- Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły.
VIII. Rozstrzygnięcie konkursu
- W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
- Posiedzenie Komisji Konkursowej odbędzie się w dniach: 26 – 28.04.2021 r.
- Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda.
- Planowana data ogłoszenia wyników: 29.04.2021r.
- Komisja zastrzega sobie prawo do przedłużenia konkursu oraz niewybrania pracy zwycięskiej.
- Wyniki zostaną zamieszczone na stronie internetowej szkoły oraz facebooku.
- Po ogłoszeniu wyników i przyznaniu nagrody zostanie zorganizowana wystawa, prezentująca wszystkie prace.
Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!
Organizatorzy