język angielski

19-06-2020

Dzień dobry, przesyłam ostatnie dwie lekcje w tym roku szkolnym.
Lesson
Topic : A story.
Podręcznik strona 64 ćw 10 CD 3.25 słuchamy i czytamy dialogi
Słówka do zeszytu
Do you like tennis? – czy ty lubisz tenis?
Here’s a racket – tu jest rakieta tenisowa
Let ‚s play – zagrajmy
Mee too – ja też
You’ re right – masz rację
Ćw 12 strona 65 czytamy wypowiedzi dzieci od 1do 4 i łączymy z odpowiednim obrazkiem poniżej. Zeszyt ćwiczeń kolejna strona
Lesson
Topic : Extreme Sports
Podręcznik strona 66 ćw 14 czytamy teksty
Słówka do zeszytu
scuba diving – nurkowanie
His favourite sport – jego ulubiony sport
Every Saturday – w każdą sobotę
Ćw 17 strona 67 (ustnie) czytamy zdania od 1 do 4 i wybieramy właściwie słowo zgodne z obrazkiem. Zeszyt ćwiczeń kolejna strona.
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji 🙂


08-06-2020

Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień

Lesson

Topic : She likes swimming. – ona lubi pływać.

Słówka do zeszytu

swimsuit – kostium kąpielowy

trunks – kąpielówki

surfboard – deska surfingowa

Ćw 7 strona 62 uzupełniamy zdania odpowiednim słówkiem.

Ćw 9 strona 63 czytamy głośno Tounge twister.

Zeszyt ćwiczeń, rozwiązujemy ćwiczenia na kolejnych dwóch stronach.

02-06-2020

 

Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień

Lesson

Topic : I like surfing – lubię surfowac

Podręcznik strona 60 ćw 2 CD3. 17

Słuchamy i powtarzamy słówka

Słówka do zeszytu

swimming – pływać

diving – nurkować

roller skating – jeździć na rolkach

riding – jeździć

Napisz zdanie, co lubisz robić np jeśli lubię jeździć na rolkach to piszę : I like roller skating.

Zeszyt ćwiczeń strona 58

 

Lesson

Topic : I don’t like diving – nie lubię nurkować

Podręcznik strona 61cw 4 CD3. 19 posłuchaj i powiedz tak czy nie

Słówka do zeszytu

tennis – tenis

ballet – balet

karate – karate

football – piłka nożna

baseball – bejsbol

basketball – koszykówka

Do you like playing basketball? – czy lubisz grać w koszykówkę?

Ćw 5 słuchamy i śpiewamy piosenkę CD 3.20

Zeszyt ćwiczeń strona 59


Lesson Topic : Mother ‚s Day – Dzień Mamy Słówka do zeszytu : I love you Mum – kocham Cię Mamo flowers – kwiaty roses – róże Card – kartka, laurka chocolates – czekoladki
Piosenka dla mamy

 

25-05-2020

Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień

Lesson

Topic : Animal food

Słówka do zeszytu

some – niektóre

only – tylko

sharp teeth – ostre zęby

carnivores – mięsożerne

plants – rośliny

herbivores – roślinożerne

omnivores – wszystkożerne

beak – dziób

Podręcznik strona 58 ćw 14

W zeszycie wykonujemy tabelkę z trzech elementów : herbivores / carnivores / omnivores

do każdej grupy dopisujemy po dwie, trzy nazwy zwierząt. Zdjęcie przesyłamy do oceny.

Ćw 15 ustnie

Zeszyt ćwiczeń strona 56 ćw 12,13

 

Lesson

Topic : Review Unit 7

Podręcznik strona 59 ćw 17 ustnie

Ćw 18/59

Czytamy opis żyrafy i wykonujemy własny opis innego zwierzątka na tym przykładzie ( na kartce z rysunkiem) zdjęcie przesyłamy do oceny

Zeszyt ćwiczeń strona 57 ćw 14,15

Przygotowujemy się do testu, będzie w przyszłym tygodniu


13-05-2020

Lesson

Topic : A story. Listen and answer.

Podręcznik strona 56 ćw 10

Słuchamy i czytamy historyjkę

CD 3.10

Słówka do zeszytu

now – teraz

eat – jeść

some – kilka, trochę

Zeszyt ćwiczeń strona 53 ćw 6 i 7

 

Lesson

Topic : What do giraffes eat? – Co jedzą żyrafy?

Słówka do zeszytu

big teeth – duże zęby

long legs – długie nogi

climb trees- wspinać się na drzewa

run very fast – biegać bardzo szybko

They ‚ve got – oni mają

 

Podręcznik strona 57 ćw 12

Czytamy opisy od 1 do 4 i łączymy z odpowiednim rysunkiem

Np. 1. crocodiles

2.

3

4.

Zeszyt ćwiczeń strona 54 ćw 8 i 9

strona 55 ćw 10 i 11


06-05-2020

klasa 3
Lesson Topic : Listen and sing. – posłuchaj i zaśpiewaj. Podręcznik strona 53 ćw 4 i 5 Słówka do zeszytu Animal food – jedzenie zwierząt bugs – owady seeds – nasiona frog – żaba bird – ptak fish – ryba hippos – hipopotamy rhinos – nosorożce snakes – węże tigers – tygrysy too – też but – ale Ćw 4 w zeszycie Piszemy cztery zdania według rysunków, co które zwierzęta jedzą Np 1. Crocodiles eat meat 2. 3 4 Ćw 5 słuchamy i śpiewamy piosenkę Dla chętnych można napisać słowa piosenki w języku polskim i przesłać do oceny. Zeszyt ćwiczeń strona 51 ćw 3i 4 Lesson Topic : Lions don’t eat grass. – Lwy nie jedzą trawy. What do lions eat? – co jedzą lwy? Podręcznik strona 54, 55 Ćw 6 w zeszycie wpisujemy zdania od a do e i uzupełniamy słówkami (co jedzą) Np a)Frogs eat bugs. b) Ćw 7 w zeszycie Wypisujemy od 1 do 5 i wpisujemy tylko to słówko, które wybieramy :eat lub don ‚t eat Np 1. eat 2. Zeszyt ćwiczeń strona 52 ćw 5 i 6

05-05-2020

Klasa III

Lesson

Topic : Review – powtórzenie wiadomości z Unitu 6

 

Podręcznik strona 51 ćw 17 w zeszycie. Czytamy zdania i do każdego dodajemy odpowiedź Yes – tak lub No – nie

 

Zeszyt ćwiczeń strona 49 ćw 15,16

 

Kartkówka zaliczeniowa Unit 6

 

Proszę, aby dzieci przepisały te słowa na kartkę, napisały obok w języku angielskim, a następnie proszę o przesłanie zdjęcia

 

jechać na kemping –

iść biegać –

iść pływać –

jeździć na rowerze –

Poniedziałek –

Wtorek –

Środa –

Czwartek –

Piątek –

Sobota –

Niedziela –

Lesson

Topic : Lions eat meat. – Lwy jedzą mięso.

Podręcznik strona 52 ćw 2 Słówka do zeszytu

antelope – antylopa

crocodile – krokodyl

fruit – owoce

grass – trawa

leaves – liście

meat – mięso

birds – ptaki

eat – jeść

Aby utworzyć liczbę mnogą rzeczownika, dodajemy na końcu s

Np 1 bird,  2 birds

Zeszyt ćwiczeń strona 50 ćw 1 i 2


08-04-2020

Lesson
Topic : Easter – Wielkanoc

Słówka do zeszytu
egg – jajko
chick – kurczak
rabbit – królik
flowers – kwiaty
basket – koszyczek
chocolate eggs – jajka czekoladowe

Pozdrawiam i życzę zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa


01-04-2020

Lesson Topic : Story Podręcznik ćw 10 strona 48 Czytamy historyjkę Słówka do zeszytu today – dzisiaj It’s Friday – jest piątek It isn’t Monday – to nie jest poniedziałek Is it Thursday? – czy jest czwartek? but – ale What do you do on Friday? – co ty robisz w piątek? We – my Help! – pomocy I do karate – ćwiczę karate I don’t do karate – nie ćwiczę karate Zeszyt ćwiczeń strona 46 ćw 9,10 Łączymy rysunki z napisami bez słuchania, według tych zdań Mickey goes fishing on Monday. Mickey has an art lesson on Tuesday Mickey has a music lesson on Wednesday Mickey does gymnastics on Thursday Mickey does karate on Friday Mickey goes cycling on Saturday Lesson Topic : She goes swimming on Monday – ona chodzi pływać w poniedziałek. Podręcznik strona 49 ćw 12 Czytamy cztery napisane zdania i patrzymy na rysunki nad dziećmi. Czy podane zdania dotyczą Sama, czy Lucy? Odpowiadamy w zeszycie Słówka do zeszytu I do karate, she does karate I have a music lesson, he has a music lesson. I go cycling, he goes cycling Who am I? – kim jestem? Zeszyt ćwiczeń strona 47 ćw 11,12 Praca na ocenę. Project na kartce (tak jak w pierwszym półroczu) według ćwiczenia 11 strona 47 z zeszytu ćwiczeń. Piszemy 7 zdań o sobie, co robimy w każdy dzień tygodnia i dadajemy rysunek. Np I do ballet on Monday (rysunek balet) I go cycling on Tuesday (rysunek rower) i tak wszystkie dni tygodnia. Pracę przynosimy do szkoły po świętach. Po świętach kartkówka ze słówek ćw 2 strona 44 i dni tygodnia strona 46 z podręcznika

 

Klasa III

Rozpoczynamy Unit 6 My hobbies

Proszę, aby dzieci wpisały do zeszytu słówka z ćw 2 strona 44. Zeszyt ćwiczeń strona 42 ćw 1i 2

Słuchamy piosenki CD 2.36 podręcznik ćw 5 strona 45 w zeszycie ćwiczeń wykonujemy ćw 3,4 strona 43.

Podręcznik strona 46 ćw 6 wpisujemy do zeszytu nazwy dni tygodnia, w zeszycie rozwiązujemy ćw 7 strona 46 CD 2.39

Zeszyt ćwiczeń strona 44 ćw 5,6

Podręcznik strona 47 ćw 8 CD 2.40

Zeszyt ćwiczeń strona 45 ćw 7i 8.

Klasa 3 CD 2.36 piosenka ćw 5 strona 45 Podręcznik
https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/13504?p=1395

Klasa 3 CD 2.39 podręcznik strona 46 ćw 7
https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/13466?p=1395

Klasa 3 CD 2.40 ćw 8 strona 47 podręcznik
https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/13461?p=1395