język angielski

Home / 1 klasa / język angielski

język angielski

19-06-2020
Dzień dobry, przesyłam dwie ostatnie lekcje w tym roku szkolnym.
Lesson
Topic : A story.
Podręcznik strona 64 ćw 9 CD 3.26 słuchamy opowiadania
Słówka do zeszytu
Do you like cats? – Czy ty lubisz koty? Yes /No
I like dogs. – lubię psy
Zeszyt ćwiczeń kolejna strona
Lesson
Topic : It’s a horse. – to jest koń.
Słówka do zeszytu
chicken – kurczak
cow – krowa
pig – świnka
sheep – owca
two dogs – dwa psy
Is it a bird? – Czy to jest ptak?
Podręcznik strona 67 ćw 16
łączymy słowa z ramki z odpowiednimi numerkami na obrazku.
Zeszyt ćwiczeń strona kolejna.
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji ?


08-06-2020

Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień

Lesson

Topic : Powtórzenie wiadomości.

Food – jedzenie

Pets – zwierzęta domowe

Toys – zabawki

Podręcznik strona 62 ćw 5 czytamy słówka, ćw 6 CD 3.22 słuchamy i śpiewamy piosenkę

Ćw 7 strona 63 szukamy w ciągu literkowym nazw zwierząt.

Zeszyt ćwiczeń, Rozwiązujemy ćwiczenia na kolejnych dwóch stronach.


02-06-2020

 

Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień

Lesson

Topic : My party.

Podręcznik strona 60 ćw 1 CD 3.17 i ćw 2 CD 3. 19 słuchamy, wskazujemy i powtarzamy

Słówka do zeszytu

cat – kot

dog – pies

mouse – mysz

rabbit – królik

duck – kaczka

bird – ptak

Pets – zwierzątka domowe

Zeszyt ćwiczeń strona 59

 

Lesson

Topic : I’ve got a fish – ja mam rybkę.

 

Podręcznik strona 61 ćw 3 CD 3.20

Słuchamy i mówimy który numerek z ćwiczenia oznacza zwierzątko.

Słówka do zeszytu

hamster – chomik

horse – koń

tortoise – żółw

Napisz zdanie o tym jakie masz zwierzątko np jeśli mam kotka, to piszę : I’ve got a cat.

Zeszyt ćwiczeń strona 60

 


Lesson Topic : Mother ‚s Day – Dzień Mamy Słówka do zeszytu : I love you Mum – kocham Cię Mamo flowers – kwiaty roses – róże Card – kartka, laurka chocolates – czekoladki
Piosenka dla mamy

25-05-2020

Dzień dobry, przesyłam lekcje na ten tydzień

Lesson

Topic : It ‚s hot. – Jest gorąco

Podręcznik strona 58 ćw 13 CD 3.15

Listen and point – posłuchaj i wskaż

Słówka do zeszytu

It’ s cold – jest zimno

scarf – szalik

shorts – krótkie spodenki

Ćw 14 strona 58

W zeszycie

Dopasuj ubrania do temperatury i pogody

Np obrazek 1) It ‚s hot. I’ m wearing shorts.

Zeszyt ćwiczeń strona 58 ćw 13,14

 

Lesson

Topic : Review Unit 7. – powtarzamy wiadomości z działu 7

 

Podręcznik strona 59 ćw 16

W zeszycie łączymy nazwy ubrań z obrazkami

Np 1)dress,

Rozwiązujemy kartę pracy Unit 7

Zeszyt ćwiczeń strona 59 ćw 15,16


13-05-2020

Klasa I

Lesson

Topic : A story – słuchamy historyjki.

Podręcznik strona 56 ćw 9 CD 3.11

W zeszycie

Dokończ zdanie I ‚m wearing my…………..

wpisujemy nazwę ubrań, które mamy na sobie wraz z kolorem

Zeszyt ćwiczeń strona 56 ćw 9 i 10

 

Lesson

Topic : Say the numbers – powtarzamy liczebniki.

Podręcznik strona 57 ćw 11. Słuchamy CD 3.13 dopasowujemy puzzle

Słówka do zeszytu

She’s wearing – Ona ma na sobie

He’s wearing – On ma na sobie

Wybieramy jedną postać z obrazka i opisujemy w co jest ubrana. Używamy : She ‚s wearing lub He’ s wearing oraz poznanych nazw ubrań i kolorów.

Zeszyt ćwiczeń strona 57 ćw 11 i 12


06-05-2020

Język angielski

klasa 1
Lesson Topic : I’m wearing a T- shirt – Ja mam na sobie koszulkę. Podręcznik strona 53 ćw 3 i 4 CD 3.4, 3,5. Ćw 3 posłuchaj i wskaż, ćw 4 posłuchaj i powiedz o którym dziecku jest mowa. Słówka do zeszytu T-shirt – koszulka coat – płaszcz sweater – sweter shoes – buty Zeszyt ćwiczeń strona 53 ćw 3i 4. Lesson Topic : What colour is it? – Jaki to jest kolor? It’s red- to jest czerwony. Song – piosenka. Podręcznik strona 54, 55 Ćw 5 /54 w zeszycie. Rysujemy tak jak w ramce i tam, gdzie znak zapytania kolorujemy takim kolorem, który powstanie z połączenia żółtego i niebieskiego. Ćw 6 Słuchamy i śpiewamy piosenkę Ćw 7 /55 make cards – wykonaj karty Proszę aby dzieci przygotowały 4 karteczki z rysunkami ubrań i podpisały nazwą i kolorem. Na przykład : rysujemy zieloną koszulkę i podpisujemy green T-shirt. Zeszyt ćwiczeń strona 54 ćw 6

05-05-2020

Język angielski

Klasa I

Lesson

Topic : Review – powtórzenie wiadomości z Unitu 6

 

Podręcznik strona 51 ćw 16 CD 2.54 w zeszycie

Słówka do zeszytu

a monster – potworek

a dinosaur – dinozaur

Zeszyt ćwiczeń strona 51 ćw 15,16

Rozwiązujemy kartę pracy Unit 6 My house (ta cienka książeczka strona 7)

 

Test Unit 6, proszę o zdjęcie rozwiązania

Lesson

Topic : My clothes – Moje ubrania.

Podręcznik strona 52, ćw 1 słuchamy wierszyka

Ćw 2 Słówka do zeszytu

dress – sukienka

skirt – spódnica

shirt – koszula

trousers – spodnie

boots – buty zimowe

hat – kapelusz lub czapka

put on – wkładać na siebie ubranie

 

Zeszyt ćwiczeń strona 52 ćw 1 i 2

08-04-2020

Lesson

Topic : Easter – Wielkanoc

 

Podręcznik strona 70,71

ćw 1 str 70

Słówka wpisujemy do zeszytu

Ćw 4 strona 71

W zeszycie szkolnym rysujemy koszyczek i w koszyczku :

one chick, three eggs, two flowers (jeden kurczak, trzy jajka, dwa kwiatki)

 

Pozdrawiam i życzę zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa

 


01-04-2020

Lesson Topic : A Story Podręcznik strona 48 ćw 9 cd 2.48 Słuchamy historyjki (jeśli się nie uda to nie szkodzi, posłuchamy w szkole) Słówka do zeszytu Where ‚s Goofy? – gdzie jest Goofy? In the bathroom – w łazience Is Goofy in the bathroom? – Czy Goofy jest w łazience? Yes Zeszyt ćwiczeń strona 48 ćw 10

Lesson Topic : Is it in the bedroom? – czy to jest w łazience? Podręcznik strona 49 ćw 11 cd 2.51 Posłuchaj i wskaż pomieszczenia Wpisujemy rozwiązania do zeszytu 1 bathroom 2 3 4 Treść nagrania (tego nie wpisujemy do zeszytu) 1. Where ‚s the book? – gdzie jest książka? Is it in the garden? – czy jest w ogrodzie? No, it isn’ t in the garden – nie jest w ogrodzie. Is it in a living room? – Czy jest w salonie? No, it isn ‚t in a living room – nie jest w salonie. It’ s in the bathroom – jest w łazience. 2. Where ‚s the milk? – gdzie jest mleko? Is it in a kitchen? – czy jest w kuchni? Yes, it’ s in the kitchen – tak jest w kuchni 3. Where ‚s the ball? – gdzie jest piłka? Is it in a house? – czy jest w domu? No, it isn’ t in a house – nie ma w domu Is it in a garden? – czy jest w ogrodzie? Yes, it’s in the garden 4 Where ‚s the cake? – gdzie jest tort? Is it in a kitchen? – czy jest w kuchni? No, it isn’ t in a kitchen – nie jest w kuchni Is it in a living room? – czy jest w salonie? Yes, it’s in the living room – tak, jest w salonie Zeszyt ćwiczeń strona 49 ćw 11,12 Praca na ocenę Na kartce wykonujemy rysunek pokoju według ćw 17 na stronie 51 w podręczniku, dodatkowo podpisujemy po angielsku każdy przedmiot w pokoju. Np obok narysowanego dywanu podpisujemy carpet, obok lampy lamp, kanapa sofa…

 

Język angielski

klasy 1-3

https://neuroteaching.blogspot.com/2020/03/zostan-w-domu-i-ucz-sie-angielskiego.html?m=1

Proszę, aby uczniowie klasy I, II i III powtarzali słownictwo i materiał z podręcznika Unit 5 (sprawdzian w najbliższym możliwym terminie).

Zachęcam również do korzystania z przesłanych propozycji utrwalania słówek z języka angielskiego.

Język angielski cd. dodane 24-03-2020

Klasa I:

https://edesk.pearson.pl/PDF/PDF/7696?p=1154#page=6

Aby powtórzyć wiadomości z Unitu 5 rozwiązujemy kartę pracy Unit 5

Materiały do wykonania do 27 marca

Aby utrwalić wiadomości z działu 5 rozwiązujemy kartę pracy Unit 5.

Rozpoczynamy Unit 6 My house – mój dom

Podręcznik strona 44 ćw 2. Proszę, aby dzieci przepisał słówka do zeszytu. Zeszyt ćwiczeń strona 44 ćw 2.

Podręcznik strona 45 ćw 4. Słuchamy CD 2.43 i odpowiadamy na pytania. Zeszyt ćwiczeń strona 45 ćw 3, 4.

Podręcznik strona 46 ćw 5 słuchamy CD 2.45. Zeszyt ćwiczeń strona 46 ćw 5,6.

Słuchamy piosenki z podręcznika strona 46 CD 2.46 i w zeszycie ćwiczeń rozwiązujemy ćw 7,8 strona 47.

https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/8877?p=1220

https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/8879?p=1220

https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/8880?p=1220

Język angielski klasa 1 Pliki audio do podręcznika
https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/8880?p=1220

Nagrania do podręcznika dla klasy 1. Aby otworzyć klikamy na dole edesk.pesrson.pl